5.03.2013

parte cinco


Jedyne, czego jestem pewna to to, że muszę posklejać serce rozszarpane na tysiące maleńkich kawałeczków.  Jak On mógł tak po prostu wyjechać, zostawiając mnie tu samą, bez nadziei na przyszłość, bez Jego bliskości, bez cholernej świadomości, że w każdej chwili mogę spojrzeć w Jego oczy i utonąć w Jego ramionach? Czym sobie zasłużyłam na odrzucenie? Czy nie starałam się wystarczająco mocno? Rzucam się na łóżko, odrzucając równocześnie trzymany w dłoni list. Wyję z bezsilności, młócąc pięściami powietrze, bo ogarniające mnie uczucie wściekłości na siebie nie pozwala mi się kontrolować. Kocham Go i przypuszczam, że nic nie będzie w stanie tego zmienić.

Możliwe, że zgodziłaś się ze mną być dlatego, że dostrzegłaś we mnie cień swoich rodziców, których nieustannie musiałaś ratować, kiedy jeszcze żyli. Byłem takim samym straceńcem jak oni, a ty potrzebowałaś kogoś, kim mogłabyś się opiekować, troszczyć i być blisko, kiedy by cię potrzebował. Byłem tam; wprost wymarzony okaz do uratowania przed zagładą.
Wydaje mi się, że za mocno zaangażowałaś się w ratowanie mnie, porzucając całkowicie swoje życie, swoje aspiracje i zamiary. Dlatego postanowiłem odejść definitywnie. Uratowałaś mnie w najlepszy możliwy sposób, teraz ja ci daję szansę na uratowanie siebie od życia z takim nieudacznikiem jak ja. Powinnaś się zająć swoim życiem i żyć tak, jakby mnie nigdy nie było, jak gdybyś nigdy w życiu nie musiała podawać mi pomocnej ręki, jakby nasze pierwsze spotkanie i każde następne nie miało miejsca. Wierzę, że ci się uda, bo wiem jak silną osobą jesteś. Powinienem teraz napisać, że zawsze będę cię kochał, ale nie chcę rzucać słów na wiatr i nie chcę, byś była więźniem swojego umysłu, który na pewno odczytałby to jako obietnicę, że kiedyś będziemy jeszcze razem. Tymczasem na zawsze pozostaniesz w moim sercu jako ktoś, kto zrobił dla mnie więcej niż ktokolwiek inny. Ale już nie możemy być razem, musisz wreszcie zrobić coś dla siebie, tylko o to cię proszę.

*      *     *
To już koniec. Mówiłam, że będzie krótko i bez sensu. 
Ale dla Kam. 
I zapraszam tu (: 
Humor zdecydowanie dobry. I chciałam przytulić wszystkich, którzy po wczorajszym meczu niestety takiego nie mają. Tak naprawdę szczerze. *hugs* 


9 komentarzy:

  1. Ło, a myślałam, że się zejdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera. Jakże wiele jest takich rozstań, które dla obu stron są bolesne i których spokojnie można było uniknąć. Jakże często robimy coś dla wyimaginowanego dobra drugiej osoby. Nie sądzę, żeby była z nim, bo chciała go ratować, raczej uwierzę, że on kompletnie jej nie znał i to chyba boli jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie będzie trzeba bardzoo mocno przytulać jak ZAKSA przegra z JW, ale do tego nie dojdzie.
    Spodziewałam się takiego zakończenia, że on odejdzie i mimo jego dobrych chęci będzie jeszcze gorzej, bo dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejże, ale tak bez happyendu? :(
    Kochał ją jednak i chciał dla niej jak najlepiej, ale zostawienie jej samej to chyba nie jest dobre rozwiązanie. Tym bardziej, że musi być jej ciężko tak przeokropnie ciężko. Echhh, przygnębiłaś mnie tą końcówką :c

    OdpowiedzUsuń
  5. koniec? kurczę, za szybko. dopiero zaczęłam oswajać się z tą historią, a tu takie nieprzyjemne 'bum'. ja mogę poprzytulać tylko niektórych kibiców Skry. chamy, które obrzucają błotem kibiców Resovii, niech spierdalają na drzewo. trzeba umieć przegrywać. :)
    e, Tiago jest dziwny. jeszcze nie spotkałam się z sytuacją, aby facet zostawiał dziewczynę z takiego powodu. i sama nie wiem czy to dobrze, czy źle.

    OdpowiedzUsuń
  6. smutno... kurde chyba takie odejścia są najgorsze... żal i tyle ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. cholibka. bardziej ją zranił odchodząc niż zostając, ale jak kto woli.
    DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI za opowiadanie bo nie jest bez sensu i jest wręcz idealne do mojej sytuacji teraz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. 27 year-old Structural Engineer Eleen Prawle, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Basketball. Took a trip to La Grand-Place and drives a Mirage. wykop to

    OdpowiedzUsuń
  9. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka